tirsdag den 31. august 2010

DIY Shadowbox



Min mand og jeg gik på ferie i en uge i januar til den dejlige Siesta Key, Florida med min svigerfamilie, som har et hjem der. Det var en stor flugt, især i mellem de sneklædte dag, at New York havde at tilbyde.



Vi så alle slags vilde liv og smukke solnedgange, vi sad på stranden, læst af den afslappede pool, og havde en fantastisk tid.




Efter vores tilbagevenden, jeg ønskede en cool måde at fejre turen og en gave til takke mine svigerforældre. Så jeg besluttede at gøre noget Martha ville gøre, og gøre en skygge kasse med vores tur til Coles. selvfølgelig gjorde jeg en episode ud af det, som du kan se lige her!



Det shadowbox af turen er en gave, så jeg købte en dejlig ramme for at bruge og tilføjede skaller, koraller og et kort.



Du kan tilføje en moderne æstetisk til begrebet, jeg gjorde en mere DIY shadowbox med en vintage træ kaffe kassen, og min designer stol samling. Vi får at beholde dette. Mulighederne er uendelige, så tune ind på den anden handle for at få masser af idéer, som du kan sætte din spin på.



Hvis du ikke kan slippe væk denne vinter, aldrig bange, jeg vise dig, hvordan du aktiverer en lille del af dit hjem til dit foretrukne ferie flugt. vores toilet har en strand føler for det, og på en dag som i dag med en massiv snestorm opsejling, er det rart at tage et varmt brusebad omgivet af muslingeskaller, koraller, måger og strand fund.