fredag den 2. oktober 2009

Paa ferie med ... Wide Open Spaces

Hej alle - Jeg Emily fra de store vidder. Cassandra - tak for at lade mig komme over og besøge. Se som der ikke er nogen * rigtigt * ferie i kortene for mig denne sommer, besluttede jeg at bare drømme væk her. Planlægning ferier rækker deroppe, som en af mine all time favorit måder at spilde tiden. I dag, i mine drømme - vi er af sted til Cape Town, Sydafrika. Det er bare min mand & jeg denne tur. Min fødselsdag er den 16. og vores jubilæum er 1 september, så vi har besluttet at gå store eller ophold home.We 're ophold på The Twelve Apostles Hotel & Spa. Holy guddommelighed det dette sted gorgeous! Synspunkter fra sengen, synspunkter fra den balje, når du spise, når du spiller. Helt indhyllet i pragt. De Tolv Apostle bjergene bag, Atlanterhavet før, og fantastisk downtown Cape Town bare en lille tur væk.
Når vi ikke får spa-behandlinger eller spiser os dumme - vi spiller at ramme butikkerne, se nogle gode teater, granske museer, og spise noget mere. De latterligt accomodating Hotellets personale vil selv have en picnic pakket for os, da vi tjek Table Mountain National Park.

Alt i alt, hvad vi planlægger at have nogen planer overhovedet, og bare hvor den sydafrikanske vinden kan bære.

* Pakket: Leica M8, FE New York af Fantas-Eyes solbriller, Eugenia Kim Max 8 Straw Fedora, Kenneth Jay Lane Peackock Feather øreringe, Out of Africa, som Karen Blixen, DV Dolce Vita Morgan Sandals, Field Notes Tidsskrifter, Aurora Asien Fountain pen, Miu Miu Brown Lambskin Hobo, Kiona Silk Playsuit