fredag den 30. oktober 2009

My Big Spring Fashion Week Reveal



Det er det projekt jeg har arbejdet som en sindssyg for nylig. Melbourne Street Fashion.com er der en udstilling som en del af Spring Fashion Week i Comeback Kid. Åbningen er torsdag 27h i august fra 6. Så udstillingen løber indtil den 6. september. Jeg er virkelig glade for at have mine billeder i en udstilling, og som en del af mode uge også! Dens en meget spændende tid for mig. Jeg ville elske at se jer alle der, kan du komme og sige hej. Jeg kan køre rundt som en hovedløs chook men jeg ville elske at møde dig. Kjole op, og jeg vil endda tage dit billede, måske vil det være i den næste udstilling?

Anyway jeg har stadig så meget at gøre, så jeg skal være slukket. Jeg har været opmærksom på, at åbningen er i næste uge, lort lort lort alt for meget at gøre, ha.

Jeg glemte at nævne alle dets 100% gratis. Ingen billetter nødvendig, bare din fashionable selv.