tirsdag den 25. august 2009

Links Links Links Note Nej Misc. + Travel Note

>> Jeg ved, at jeg har skrevet så mange forskellige links noter / vejledning / pleas....so jeg kunne lige så godt gøre det en til at tilføje til listen. Jeg tager nye links som siderne er en smule mere organiseret. Hvis du har en blog og det er ikke komplet krats, skal du sige det her, så jeg kan tilføje i overensstemmelse hermed. Hvis din blog blev forbundet, men du kan ikke finde den, så lad mig det vide. Hvis du har ønsker mig til at læse noget hårdt, også sige det her. Forrige kommentarer til andre stillinger desværre blive en smule tabt, så jeg vil hellere gå igennem bemærkninger vedrørende links systematisk her. danke danke ....

>> Rejser Note. Jeg tror, nogle af Dem troede jeg var på vej til Copenhagen Fashion Week, som er i gang lige nu. Jeg troede, jeg var for indtil jeg blev ramt med et ton af arbejdet og ikke følelse op for at rejse. Næste sæson, næste sæson. Men næste weekend, I'm off til Göteborg i Sverige for et par dage for Way Out West festival. Sædvanligt spørgsmål .... shop / spise / se anbefalinger? danke danke danke ...

** EDIT ** Ok, jeg har tilføjet de fleste af de links kommenteret her. Hvis jeg ikke har tilføjet dig, er det sikkert fordi jeg ikke kunne finde ud af, hvordan at kategorisere bloggen, eller du allerede er blevet kædet sammen, eller der var noget krats going on ...

Bemærk: Links er nu tilgængelige via de i overskriften og derefter i sub-kategorier. Der er ikke længere en million links i sidebjælken spare for min absolutte favorit dem.

Jeg vil sandsynligvis stoppe tilføje mere nu, som nogle lister er temmelig stor ...