søndag den 15. november 2009

WTO Tips

Tak til Marc Spagnuolo, der spurgte, om jeg vil gerne bidrage til tips segment af Wood Talk Online. Hvis du ikke er bekendt med WTO, er det en semi-ugentlige podcast featuring Marc og Matt Vanderlist-to elskværdige Træsektoren snakker om deres igangværende projekter, hvad der er nyt rundt omkring på nettet, links af interesse, og teknikker.
Du kan tilmelde dig for at være en del af chatten, med kommentarer som hysterisk morsom som den viser sig-og kime i, mens Marc og Matt gøre deres præsentation.
Under mit segment, foreslog en fyr i chatten Jeg vil gøre en god telefon sex operatør. Funny-min partner tænker jeg lyder som en kirke, dame, da jeg læste højt. Gad vide, hvilken form for gudstjeneste chatten fyr deltager? (grin)

Mit ene minuts segment er i slutningen af WTO nr. 59, som luftede sidste torsdag. Håber du kan lide det, mine brødre og søstre i træ.